2012. január 2., hétfő

Új év, új kezdet!

Ezt a mottót kihasználva szeretném elindítani blogomat :)

Az interneten nézelődve gasztroblog címszó alatt rengeteg figyelemre méltó oldalra bukkantam, melyek arra ösztönöztek, hogy én is elgondolkodjam egy hasonló oldal létrehozásán. Hiszen tulajdonképpen minden adott, amit ebben az esetben technikai háttér alatt értünk: lelkesedés a főzési tudomány iránt, konyha, edények, alapanyagok, receptek, ötletek ...

Még itt az elején szeretnem leszögezni, hogy két nagyon fontos és megvalósításra váró feladatot tűztem ki magam elé, amolyan újévi fogadalom gyanánt:

Az első: a már jó bevált, sokszor kipróbált (és nagy sikert aratott) receptjeimet fogom itt közzétenni, bízva abban, hogy sok más lelkes háziasszony számára segítséget tudok nyújtani, amikor éppen ötlethiány, és a "na mit főzzek ma ebédre?" kérdés zakatoló nyomása nehezedik a konyhára. Majd pedig jöhetnek az újdonságok (melyeket mindig is ki szerettem volna próbálni, csak halogattam a dolgot, mondván a megfelelő alkalmat várom), hogy kicsit feldobjam/juk a hétköznapok szürkeségét...

A második: melynek megvalósításához pilates és aerobik edzői tapasztalataimra lesz szükség. Így az ünnepek után bizonyára nagyon sokan elgondolkodnak azon, hogy hogyan is lehetne kíméletes módon megszabadulni a felszedett fölös kilóktól, de az óráimon részt vevő vendégeimtől is sokszor hallottam már az új esztendő elérkezésével, hogy szeretnének egészségesebben élni, változtatni korábbi egészségtelen étkezési szokásaikon... Bízom abban, hogy sok éves tapasztalataimmal sokak számára értékes információkkal szolgálhatok majd :)

Szóval a közepébe vágok a dolgoknak, és nagy lelkesedéssel készítem a főzni és sütni valót, gyűjtöm a fitness tippeket, és várlak Téged, hogy lelkes olvasóm és tanácsadóm légy :)

1 megjegyzés:

HP írta...

Na elindult a blog. Hurrá! Várjuk a sok-sok receptet!

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons